هتلهای سه ستاره معروف مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد در بهترین نقطه از شهر مشهد همجوار با حرم مطهر رضوی افتخار میزبانی از گردشگران  تور مشهد نوروز 1395را دارد. این هتل در ۷ طبقه و ۵۵ واحد طراحی شده که شامل اتاق های روبال هتلی می باشد.

رستوران هتل الوند مشهد: با ظرفیت ۱۰۰ نفر و سرو غذاهای دلپذیر ایرانی , فرنگی , عربی , سوپ ها و انواع سالاد ها و دسر آماده پذیرائی از میهمانان عزیز می باشد.

این هتل دارای سرویس رایگان حرم مطهر به صورت ۴ نوبت رفت و ۲ نوبت برگشت در روز می باشد.

 منوی غذا: ناهار: چلو جوجه , چلو کوبیده , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت قیمه, چلو خورشت قیمه بادمجان,چلو خورشت قرمه سبزی,چلو پاچین ,چلو ماهی قزل آلا همراه با ماست , نوشابه و سالاد

شام: همبرگر, هات داگ ,ماکارانی, جوجه طلایی ,رولت گوشت, شنسیل مرغ ,جوجه سیخی همراه با سوپ و دوغ


هتل صدف مشهد 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد .گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن استفاده نمایند.

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21


هتل آپارتمان ترنم مشهد

 یک هتل آپارتمان سه ستاره می باشد که  در چند قدمی حرم مطهر (کمتر از 50 متر تا حرم ) یکی از نزدیک ترین هتل آپارتمانهای مشهد نسبت به حرم مطهر میباشد و مکانی مناسب برای اقامت و استراحت گردشگرانتور مشهد دی 94است که در 8 طبقه با 40 واحد اقامتی شامل 16 سوییت 2 تخته ، 16 آپارتمان یکخوابه 4نفره و 7 آپارتمان دوخوابه 6 نفره باضافه یک ، سونا و جکوزی و با چشم انداز منحصر به فرد حرم مطهر.آماده پذیرایی از مهمانان و زائرینتور مشهد بهمن 94 می باشد .

امکانات هتل آپارتمان ترنم مشهد

لابی , کافی شاپ ,  ماهواره , اینترنت در لابی , نمازخانه, چایخانه سنتی , سونا , سرویس تا حرم , صبحانه , رستوران , آسانسور , خدمات خانه داری , تاکسی سرویس , کافی نت , گشت درون و برون شهری .


 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانانتور مشهد نوروز 95 به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: